دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news
منبع : شفا نیوز 1/3/1391
چاق ها نابارور می‌شوند؟!
 
 
 

ناباروری وضعیتی است كه توانایی فرد در زاد و ولد كاهش یافته یا از بین رفته باشد. اما این به این معنی نیست كه فرد مشكل جدی‌ای دارد یا كاملا عقیم است. ناباروری مشكل شایعی است. اغلب موارد مشخص‌كردن علت ناباروری مشكل است. مردان و زنان هر دو در معرض عوامل ایجاد كننده‌ی ناباروری هستند. این عوامل ممكن است ژنتیكی و یا محیطی باشند و یا مربوط به شیوه‌ی زندگی فرد باشند.

مشروح خبر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع شفا نیوز   28/2/1391 

استقرار اتوبوس آمبولانس‌ اورژانس در میادین بزرگ تهران

 

به گزارش وب­دا مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا در تهران اظهار داشت: افرادی از جمله کودکان، زنان باردار، سالمندان و بیماران قلبی و عروقی به طور جد از تردد در خیابان‌های تهران تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.
حسن عباسی افزود: افراد از ترددهای غیرضروری در شهر به دلیل تشدید بیماری تنفسی و قلبی و عروقی پرهیز کنند و در این زمینه اورژانس تهران در 4 میدان بزرگ پایتخت از جمله میدان امام حسین(ع)، ولی‌عصر(عج)، انقلاب و آزادی اتوبوس آمبولانس مستقر کرده‌ است.

مشروح خبر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
با همسر عصبانی چطور برخورد کنیم؟
با همسر عصبانی چطور برخورد کنیم؟
استرس، ناامیدی و ترس، مردان را عصبانی می كند. می توانید به همسرتان بگویید كه با اینكه می دانید او این روزها چه استرس فراوانی دارد و این مسئله او را عصبی كرده است، اما این موضوع باعث شده كه رابطه زناشویی تان نیز تحت تأثیر قرار گیرد.
منبع : شفا نیوز  27/2/1391  مشروح خبر در ادامه مطلب
 
 

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<